Image that shows two girls who are dressed in dresses and are celebrating christmas or new year's eve.
Campanii fashion, Content Marketing
0

‘Tis the season to be kind, stylish & festive

Cea mai frumoasă perioadă a anului se apropie cu pași repezi, iar marile branduri de fashion și case de modă se pregătesc și ele să o celebreze cu noi colecții și campanii de Crăciun speciale. Create în jurul unor teme precum importanța sustenabilității, nevoia de a împărtăși bucurie și zâmbete, sau încurajarea oamenilor de a petrece timpul cu familia, de la ținute glamour până la accesorii pline de culoare, aceste campanii ne inspiră să ne bucurăm de perioada sărbătorilor de iarnă. Hai să explorăm împreună aceste colecții! Barbour – One of a Kind-ness Este al doilea an când Barbour, brandul britanic de fashion & lifestyle, colaborează cu Paddington pentru campania de Crăciun. Focusul este pus pe „refolosire, atenție și...
Sharing is caring
Mai mult
TikTok Tips'n Tricks
0

De ce să folosești TikTok Spark Ads

În iulie 2021 TikTok a atins pragul de 3 miliarde de descărcări în întreaga lume. În decembrie 2021 numărul utilizatorilor activi lunar pe aplicație a ajuns până la 1.2 miliarde și se așteaptă să atingă 1.8 miliarde până la sfârșitul lui 2022, conform Business of Apps.  Fără niciun dubiu, TikTok oferă o audiență uriașă brandurilor care vor să își promoveze produsele și serviciile. Însă, dincolo de statistici și numere care, bineînțeles, trebuie luate în considerare atunci când vrei să dezvolți strategia de marketing, există o altă caracteristică care face TikTok să fie aplicația cel mai des folosită pentru a da un boost afacerilor: posibilitatea de a crea continut autentic și creativ.  Spre exemplu, 52% dintre utilizatorii de...
Sharing is caring
Mai mult
Facebook tips and tricks, Instagram tips and tricks
0

Erori în Facebook Ads – Cele mai frecvente greșeli

Erori în Meta Business Suite – îți sună cunoscut? Dacă gestionezi campanii pe Facebook și Instagram te-ai lovit sau te lovești cel mai probabil chiar acum cu cel puțin una dintre problemele prezentate în acest articol. Noi îți vom spune cum se pot rezolva sau cel puțin cum am reușit noi să le rezolvăm. Tipuri de erori în reclamele Facebook și Instagram: 1. Erori de plată a. „Insufficient funds on your credit or debit card” sau „Nu există fonduri suficiente pe cardul de debit sau de credit” Titlul problemei este destul de sugestiv – nu s-au identificat suficienți bani pe cardul de credit pentru a face plata către Facebook. Asigură-te că ai băgat cardul corect în secțiunea „Payment settings” și că ai...
Sharing is caring
Mai mult
Facebook tips and tricks, Instagram tips and tricks
0

Facebook Ads: Ce se întâmplă când reclamele intră iar în faza de „learning” sau „învățare”?

Dacă faci campanii pe Facebook sau pe platformele Meta, cu siguranță te-ai lovit de “faza de învățare” sau “learning phase” atunci când creezi o reclamă nouă sau faci modificări majore pe un ad existent. Etapa de learning îi sperie pe mulți marketeri, în special din cauza costului per rezultat mai crescut. Din acest motiv, chiar și specialiștii evită să facă schimbări pe o reclamă existentă, inclusiv atunci când aceasta începe să performeze mai slab decât o făcea înainte.  Am avut și noi genul acesta de temeri, însă am înțeles că etapa de learning nu trebuie să reprezinte o frică, pentru că are un rol foarte important în optimizarea campaniilor, ceea ce înseamnă rezultate mai bune pe termen lung. Ce înseamnă “faza de...
Sharing is caring
Mai mult
Facebook tips and tricks, Instagram tips and tricks
0

Multi-destination ads with WhatsApp are not available right now: Uncheck WhatApp or remove the location in Europe to continue. Nu merg sponsorizate postările pe Instagram (septembrie 2022)

Ai postat o fotografie sau un clip video pe Instagram și îți dorești să fie văzute de cât mai multă lume. Când încerci să sponsorizezi, surpriză! Primești un mesaj de eroare și nu reușești să promovezi postarea, deși faci aceiași pași pe care i-ai făcut întotdeauna. We found 1 error. Multi-destination ads with WhatsApp not available right now: Uncheck WhatsApp or remove locations in Europe to continue Dacă ți-a apărut această eroare zilele acestea, atunci când încerci să dai “Boost post” pe o postare de pe Instagram, să nu te alarmezi, pentru că aparent este o problemă cu care se confruntă mai multe țări în acest moment. Se pare că acest mesaj apare chiar și atunci când nu ai adăugat WhatsApp ca destinație, așadar mai mult ca sigur ai...
Sharing is caring
Mai mult
PPC versus SEO: care strategie este potrivită pentru afacerea ta?
Facebook tips and tricks, Google Ads, Instagram tips and tricks, Pinterest, TikTok Tips'n Tricks, Trafic organic
0

PPC versus SEO: care strategie este potrivită pentru afacerea ta?

SEO și PPC sunt două abordări diferite care au un obiectiv comun de a crește traficul și vizibilitatea site-ului. Înainte de a implementa orice modificări, este important să înțelegi cele două concepte, precum și cum funcționează site-ul tău în prezent și cum ai dori să funcționeze în viitor. Stabilirea unor scopuri și obiective clare te pot ajuta să iei decizia cu privire la care strategie este cea mai bună pentru tine. Crearea unor campanii publicitare prin intermediul Google, Facebook și Instagram Ads reprezintă un început în dezvoltarea afacerii tale. Publicitatea cu plata-per-click (PPC) este simplă, deoarece implică plata de fiecare dată când un utilizator dă click pe reclamă. PPC este o licitație. Cel mai cunoscut tip de publicitate PPC este...
Sharing is caring
Mai mult
Tipuri de anunturi Google Ads
Google Ads, Google AdWords
0

Tipuri de anunțuri Google Ads

Lumea marketingului s-a schimbat dramatic în ultimii ani, iar Google Ads este una dintre platformele care a condus această transformare. Cunoscută anterior ca Google Adwords, Google Ads este o platformă Pay Per Click (PPC) care permite proprietarilor de afaceri sau profesioniștilor de marketing să-și facă publicitate pe web. Făcând publicitate pe o platformă în care există sute de milioane de vizitatori unici, miliarde de interacțiuni zilnice și miliarde de interogări de căutare pe zi, nu se poate nega că Google Ads te poate ajuta să-ți atingi obiectivele. Citește mai departe pentru a afla de ce ar trebui să utilizezi Google Ads și cum să o faci eficient ! Ce este Google Ads? Aproape de fiecare dată când vezi un anunț al unei companii sau clasarea unui...
Sharing is caring
Mai mult
De ce ai nevoie de o agentie de ppc
Facebook tips and tricks, Google Ads, Google AdWords, Instagram tips and tricks
0

De ce ai nevoie de o agenție PPC și ce poate face aceasta pentru a-ți dezvolta afacerea?

Pe măsură ce numărul de companii care își schimbă operațiunile online, pentru a oferi în mod eficient utilizatorilor web un grad diferit de produse și servicii crește, la fel crește și nivelul concurenței. Deși internetul este o piață vastă, în care ai posibilitatea de a ajunge la o gamă largă de utilizatori, există totuși nevoia de o strategie eficientă pentru a realiza acest lucru. Optimizarea pentru motoarele de căutare este una dintre strategiile pe care le poți utiliza, cu toate acestea, este nevoie de timp pentru ca aceasta să dea rezultate după implementarea sa. O strategie care nu necesită atât de mult timp este PPC – care este un acronim pentru reclama pay per click. PPC este o metodă de marketing digital în care platformele digitale...
Sharing is caring
Mai mult
Trei motive principale pentru a angaja o agenție SEO
Content Marketing, Trafic organic
0

Trei motive principale pentru a angaja o agenție SEO

Cu algoritmii Google în continuă schimbare, este recomandabil să alegi o agentie SEO cu expertiză, care te poate proteja de orice penalități. La Campaigns te putem ajuta să profiți la maximum de eforturile tale de SEO; cele trei beneficii principale ale colaborării noastre sunt enumerate mai jos. Îmbunătățire clasamente În calitate de agenție SEO, te putem ajuta să te poziționați mai sus în SERP-uri. Acest lucru îți va crește vizibilitatea, va genera mai mult trafic, îți va crește vânzările și rentabilitatea investiției. Există mai multe moduri prin care te putem ajuta să realizezi acest lucru: Vom efectua un audit complet al site-ului tău, verificând și rezolvând orice probleme.Vom face o analiză completă a tehnicilor tale de optimizare...
Sharing is caring
Mai mult
de ce seo
Trafic organic
0

De ce SEO?

SEO este prescurtarea de la optimizarea pentru motoarele de căutare, care reprezintă o serie de pași pentru optimizarea unui site web, astfel încât acesta să poată obține un clasament mai ridicat în rezultatele căutării SERP sau organice (neplătite). Practic, este procesul de creștere a cantității și calității traficului care intră pe site-ul tău prin rezultatele de căutare organice. Pentru a înțelege mai bine SEO, ar trebui să înțelegi ce este traficul organic. În esență, traficul organic se referă la vizitatorii care ajung pe site-ul tău din surse neplătite, adică trafic gratuit. Spre deosebire de traficul plătit provenit din surse precum anunțurile de căutare plătite, link-urile de recomandare, anunțurile grafice, descoperirea plătită și...
Sharing is caring
Mai mult
1 2 3 4 11